tisdag 19 februari 2013

God kväll!

Nu har tiden runnit ifrån mig igen.
6 veckor har gått sedan vår fina kille kom till oss. Han blir större, om inte annat så märks det på kläderna. Nu har han fått gå från 56 till 62 i storlek.

Vi fick igår veta att Valgot inte blir själv så länge. Johannas bebis i magen är en kille . Så om lite mer än en månad kommer en liten killkusin.

Dennis fick ett samtal från läkaren här i stan igår. Han hade fått ett brev från Göteborg där det stod att vi inom de närmsta månaderna ska åka ner för att göra grundliga undersökningar på Astrids hjärta och förträngning. Känns både och måste jag säga. Skönt eftersom de är så duktiga där nere, men jobbigt att åka iväg med lilleman och sådär. Nu tänker vi såklart på Astrids bästa och hoppas att det ska gå bra att undersöka henne!

Nu håller mina ögon på att slå igen. Så det är bäst att jag lägger ifrån mig Valgot och sover.

Kram

1 kommentar: