torsdag 22 januari 2015

Rakt in i hjärtat...

..verkligen rakt in i hjärtat..

Nu finns det nog ingen som kollar här längre med all förståelse.. Hur som helst så kände jag att jag måste skriva av mig lite..

Har ni sett dokumentären på SVT om hjärtsjukvården i Lund? 

Trodde aldrig att jag skulle reagera så kraftigt på den som jag faktiskt har gjort. Många minnen och känslor kommer tillbaka och man känner igen sig så mycket i föräldrarna och man tycker så synd om barnen! Tankarna går liksom tillbaka till när vi gått igenom allt det där med Astrid. Och vid varje grej som händer tänker jag på hur jag skulle reagerat om det var Astrid i stället för barnet på tv:n. Det är både jobbigt och nyttigt det där.. 

Vill verkligen inte gå igenom det igen, men det kommer att ske förr eller senare. 

Men nu först väntar en kateterisering i vår där dom ska stenta upp ena lungartären som är trång. Sen får vi se vad som händer. 

Älskade lilla skrutt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar