lördag 13 augusti 2011

Pappa ute och ränner

Ikväll är Dennis i Kramfors och kör bil.
Jag och Astrid har varit hos hennes farmor och farfar och kollat på tv.
Nu ska jag försöka få henne att sova, så jag får sova.
Igår hade vi lite grill här.
Folket gick hem vid tre och då tyckte Astrid att det var dags att vakna, så jag fick inte sova förrän vid sex.

Igår fick Astrid en kusin, lilla Tindra tyckte att det passade att komma ut 20 dagar för tidigt. Och det var ju tur för Maria att hon tyckte det. För Tindra vägde 3585g och hur mycket hade hon vägt om hon stannat hela tiden ut?! Nu längtar vi tills vi får träffa henne.
Roligt att det är så nära mellan dom.

Idag har moster Terese hälsat på. Hon ska flytta söderut och kommer inte få träffa oss på länge. Trist! Men jag ska nog ta mig en tripp till stan i morgon så Astrid får träffa henne (Terese får träffa Astrid) innan hon åker i morgon.

Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen.

God natt!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra att allt verkar flyta på för er! Hoppas på en underbar fortsättning av sommaren och att ni får må bra allihopa! Kram

    SvaraRadera
  2. Nu vill vi se lite nya bilder på Astrid! :) Kram

    SvaraRadera