måndag 8 augusti 2011

Utan mottagning

I onsdags åskade det rejält i fors och sen dess har vi ingen mottagning på mobilerna.
Man känner sig lite handikappad där ute på landet utan att kunna kontakta omvärlden.
Men, men.. Det borde funka igen snart!

Just nu är vi på väg till Umeå igen.
Denna gång ska vi bara dit för nöjets skull.
Astrid ska få en ny vagn och vi ska kolla läget på nolia.

Undersökningen i torsdags gick bra! Astrid hade ökat med 400 gram på en vecka.
Läkaren var nöjd :) Hjärtat såg fint ut också, skönt!
Nu ska vi troligtvis inte behöva åka till Umeå på kontroller mer.
Våran första kardiolog som kollade på Astrid i magen åker till Ö-vik och kollar alla hjärtebarn här, så vi ska få gå till honom hemma i stan i stället.

Jag är verkligen tacksam att det gått så bra för oss med tanke på omständigheterna. Vi märker inget på vår lilla tjej att hon varit med om det hon varit. Det är helt sjukt vad hon har varit med om. När jag tänker tillbaka på tiden på sjukhuset kan jag inte riktigt förstå att vi var där och att det hände på riktigt. Om ärret inte hade synts på hennes bröstkorg hade jag nog trott att det bara var en hemsk dröm. Det har hänt och det kommer alltid att finnas kvar. Jag ska göra en bok åt Astrid så att hon kan få se vad hon har varit med om. Vi har ju en del bilder från sjukhustiden. 800 typ ;) så fort vi fått igång internet i fors så ska jag lägga upp bilder igen. Jag känner att bloggen är lite tråkig, men snart så..

Ha en bra dag så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar