fredag 27 april 2012

Fredagkväll

Så har en vecka gått och jag har snart jobbat en månad.
Några månader till så är det sommar. SKÖNT!

Jag har blivit kass på att uppdatera bloggen alltså!
Jag ska försöka bli bättre och ta mer bilder, men det är inte högsta prioritet.
Nåväl..

vad har hänt sen sist?
Astrids tand kommer upp mer och mer..
Hon drar sig fram på magen på golvet.
Hon är lite segare än alla andra i hennes ålder, men det har ju sina förklaringar.
Hon älskar att gå omkring när hon får hålla i händerna på någon.
Hon blir större och större helt enkelt!

På måndag är det dags för hjärtkontroll igen.
Längesen sist.. Dennis fick lov att ringa och kolla om dom glömt oss.
vilket dom på sätt och vis gjort.. De hade missat att vi skulle kallas en gång i månaden.
Det är ju egentligen helt sjukt när jag tänker efter..
Jag vet inte hur många undersökningar vi är uppe i sen vi kom hem, vi har fått ringa om alla tider utom en.
Det är riktigt dåligt! Hur länge hade det gått om vi inte ringt?

Jaja, nu ska jag hoppa i säng. Är sjukt trött och i morgon är en dag då jag måste vara pigg och fräsch!

god natt!



1 kommentar: