tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

God morgon!

Just nu sitter jag och väntar på att datorn på jobbet ska starta. Det är något knas så den måste alltid startas om 2-4 ggr innan jag kan komma in.
Lite segt..

Det är inte roligt väder ute. Det tog mig en halvtimme att ta mig till jobbet. Mest för att jag är feg.. Halt och slaskigt är inte det bästa underlaget.
Men jag lever och tror inte att jag störde såååå många med mina ynka 60 km/h..

Nu är datorn snart igång.. Pojken i magen är väldigt aktiv.. Kommer inte ihåg riktigt hur Astrid var, men jag tror att hon var likadan. Skillnaden är att det kan t.o.m göra lite ont den här gången.. En stark pojke!

Vilken skillnad det är på korttagning den här gången. När Astrid låg i magen knäppte vi kort varje vecka (i princip) från v 17.. Nu har vi kanske två och jag är i v 30.. Skärpning nu.. De sista 10 veckorna måste jag ta bilder. Men förhoppningsvis växer inte magen så mycket mer.. Den är stor nog som det är.. Många tror att det är två eller att pojken är väldigt stor.. Det är bara en i af och jag tror inte han kommer vara en jätteklump..

Vi får väl se när det är dags..

Nu är datorn igång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar