tisdag 27 november 2012

Världens bästa lillasyster

God morgon!

Nu var det ett tag sen igen, jag hoppas kunna bli bättre efter jul då jag åter är hemma hela dagarna och förhoppningsvis i alla fall ibland har lite tid över då barnen sover. Det återstår att se. Jag hoppas!

Snart är det 6 veckor kvar till bf och det känns som att jag har det mesta under kontroll. De första kläderna är inhandlade och jag har även köpt lite sköna kläder till mig själv att ha efter förlossningen. Bebiskläderna ska bara tvättas, sen ska jag packa ner allt i en väska som får stå redo någonstans. Man vet aldrig när han tänker komma. Är lite smått nervös inför jul, men det är bara att vänta och se vad som händer.

Astrid har kommit in i någon slags prövningsperiod där hon testar mig titt som tätt. Hon som alltid varit på topphumör har nu börjat bli riktigt sur när hon inte får som hon vill. Hon är fortfarande strålande glad för det mesta! Utan hennes starka vilja hade hon kanske inte mått så bra som hon gör idag.

Till rubriken:
Jag tänkte skriva en liten kärleksförklaring till min fantastiska lillasyster som alltid ställer upp för mig. Följer med mig på Ikea, passar Astrid om det behövs, lagar jackor, bakar bullar.. Hon gör allt för mig och jag kanske inte alltid visar min tacksamhet, men Terese jag är oerhört tacksam och älskar dig grymt mycket!
Kunde inte haft en bättre lillasyster!! Nu har hon gjort en onepiece åt mig som blev jättebra! Ni kan se på bilden nedan hur duktig hon är! Jag har världens bästa lillasyster, jag har världens bästa syskon helt enkelt!



1 kommentar: