torsdag 5 september 2013

Hemma


Nu är vi hemma, kom hem igår.
Redan på måndag ska vi på kontroll här i stan och jag längtar! Oroar mig nästan ständigt för det där läckaget och hoppas att det ser lite bättre ut! Eller i alla fall att vi kan känna oss mer lugn. Jag måste väl tänka att dom inte skulle ha skickat hem oss om det var kritiskt!! 

Det blir precis som efter båda mina förlossningar. Med kvällen kommer oron över mig. Oron att det ska hända mina barn något. Ingen trevlig känsla.. På dagen går det liksom att koppla bort, men framåt kvällen och framför allt nu när jag nattat tjejen så kryper det fram. Astrid är en stark tjej och inget kommer hända bara sådär, så jag måste försöka att låta bli att tänka på det. Det är dock inte lätt. 

Nåväl.. Annars så flyter det på.. Valgot växer och växer.. Jag vet inte om jag skrivit det, men i Göteborg kröp två tänder fram och han drar upp sig efter möbler och går lite med gåvagn. Lilla killen börjar bli så stor! 8 månader i morgon.. Hur gick det till som? Jag och Dennis skrattar åt honom varje dag för att han är sån galning! Han är så rolig att kolla på när han röjer fram! Att han är fruktansvärt söt gör inte saken sämre ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar