tisdag 1 oktober 2013

Hej!

Har börjat med inlägg flera gånger, men vet som inte vad jag ska skriva. Ser att det är folk inne och kikar varje dag. Förstår att det är trist när inget nytt inlägg kommit. 

Nu har vi i alla fall fått en tid för återbesök i Göteborg. Den 23 Oktober åker vi ner och den 24 ska Astrid göra ett EKG och Ultraljud. Sen är vi klar och om allt ser okej ut så åker vi hem igen på eftermiddagen. Vet inte vad som händer om det inte ser bra ut, men jag tror knappast att det blir någon åtgärd på en gång. Då får vi säkert åka hem och vänta på en ny tid. Astrid mår fortsatt bra och vi märker inget på henne. Som jag sagt förut.. Hoppas det ser bra ut! 

Valgot fortsätter växa och göra framsteg. Fortsätter han så här så går han nog inom kort. I en veckas tid har jag och Dennis sovit på soffan. Valgot sover sååå mycket bättre själv!! Ett rum till är ett måste.. Vill gärna sova i min egen säng igen! 

Dennis jobbar på med tomten och huset som ska flyttas i höst. Jag ser fram emot att ha huset på plats och Dennis hemma lite mer. Tills dess får jag stå ut med att han är borta mest hela tiden! Han är duktig som kämpar på!! 

Kan inte låta bli att tänka på hur fantastiskt det ska bli när allt är klart. Jag längtar tills vi har vårt eget hus och egna trädgård! Det kommer bli mycket jobb, men underbart! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar