tisdag 19 juni 2012

Göteborg

Vår fantastiske läkare Rein, han fixar han!
När han säger något så blir det så, till skillnad från andra läkare.
Jag fick ett samtal från Göteborg idag.
Vi var på hjärtkontroll igår och då skulle Rein prata med dom i göteborg.

Helpaff blev jag såklart..
Vi ska i alla fall åka dit på måndag.. Tisdag blir det undersökningar och sen ev operation.
Beroende på hur det ser ut så bestämmer dom om hon ska opereras eller inte.
Vi kommer alltså att åka dit utan att veta ens på ett ungefär när vi kommer hem igen.
Det som känns jobbigast är att vi inte kan ställa in oss på något när vi inte vet något.

På ett sätt skulle det vara skönt om det blev operation, så att det blir gjort någon gång..
Men samtidigt känns det ju jättejobbigt om det blir det.
Hur som helst så blir det inte en lika stor operation som sist, men en operation är en operation..
Ja ni förstår..

Vill att min tjej ska vara frisk nu!

5 kommentarer:

  1. Jag har er i mina tankar och ber för er! Det går nog bra ska du se :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra för er Ida! :) Ha en bra sommar så kanske vi stöter på varandra på Ö-viks gator i sommar :)

    SvaraRadera
  3. OJ, nu händer det saker!
    Jag håller tummarna och tänker på er mina fina vänner!
    PUSS

    SvaraRadera
  4. Ha en härlig midsommar och lycka till sen när ni åker, håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  5. Jag ber för er och er fina tjej!
    Kerstin

    SvaraRadera