tisdag 21 augusti 2012

Arg

Idag har jag verkligen vaknat på fel sida. Jag vill helst sova hela dagen och hoppas på att allt som stör mig är borta när jag vaknar nästa gång.

Det är så mycket gnäll runt omkring.. Saker som folk inte har rätt att lägga sig. Inte bry sig över huvudtaget. Absolut inte hålla på att prata bakom ryggen och skvallra. Det handlar endast om fördomar. Jag tror inte att det ligger mycket fakta bakom.. Och skulle det visa sig att jag inte tycker att det är ett bra val så får vi ta det senare. Jag måste få prova själv utan en massa gnäll!!! Så var tyst snälla! Jag vill heller inte höra något om "vad var det jag sa" om det skulle bli byte. Låt oss bestämma själv och sköt erat eget i stället!!

Det mest positiva jag kan komma med idag är att Astrid fick en liten kusin igår. Underbart söt liten tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar