onsdag 22 augusti 2012

Lugn och fin

Hej på er!

Nu är jag inte arg längre.. försöker att släppa det där och gå vidare..

Idag har jag och Astrid hälsat på hennes dagmamma som hon ska börja hos i september.
Det gick fint det.. Hon var såklart lite reserverad till en början, men kröp omkring själv till slut.
Det kommer nog att gå bra med inskolning och allt som hör till. (försöker intala mig själv det i af)

Vi har också sprungit på stan med Sofis och köpt en massa kläder till godingen..
Det blev rätt mycket kläder.. 6 par byxor, 6 tröjor, 2 strumpbyxor, en mössa, Regnkläder, Stövlar och ett par galonhandskar. Nu ska hon nog klara av att gå hos dagmamma i höst!

Vi har även fått en tid i Sundsvall för ett extra UL på killen i magen och hans lilla hjärta.
Det var inte lång väntetid där inte.. Jag trodde att det skulle gå åtminstone en månad, men på fredag smäller det.. Tyvärr fick inga barn följa med, så Astrid får vara med moster Terese och det blir en snabbvisit för mig och Dennis.

Innan jag börjar jobba igen ska jag försöka lägga upp de sista bilderna från Göteborg.
Men det blir inte ikväll..


v 19+6


Astrids första utomhusbad i Lycksele

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar