fredag 17 augusti 2012

Halvvägs

Om en vecka har halva graviditeten gått. Vad fort det går! Pojken rör sig allt mer och jag ser fram emot att bli lite större :) Just nu är det mycket löst utanpå magen som är kvar sen Astrid. Längtar tills det töjs ut.. Om det gör det.. Nåväl.. Jag ska försöka njuta av den här tiden så mycket som möjligt.
Känner mig dock lite nervös fortfarande. Vi ska på ett hjärtultraljud i Sundsvall framöver. Det är ju skönt att någon som är väldigt duktig på barnkardiologi kollar, men det blir såklart nervöst. Bm här i stan såg ju som sagt inget som avviker från det normala. Vi får tänka på det..

Vilket fint väder jag har fått ha på min lediga vecka! Hoppas det fortsätter nästkommande två veckor då jag är hemma! Igår var jag och Astrid med Sanna och Vida. Vi åt frukost vid en tjärn och myste tills det blev alldeles för varmt. Sen fick Vida och Astrid äta glass i skuggan på Vidas lekstuge altan , så söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar