torsdag 21 mars 2013

Faktum och trött tjej

Hej!

Astrid har sedan helgen vaknat mitt i natten och velat komma upp och dessutom vägrat lägga sig utan "bråk" på kvällen. Annars brukar vi bara lägga henne och hon säger glatt "natt, natt" när vi går ut. Ikväll fick hon kolla i lite böcker innan hon somnade och när jag gick in till henne satt hon upp och sov. Jag försökte försiktigt lägga ner henne och trodde att det gick bra. Efter en liten stund gnäller hon och sätter sig upp. Hon vägrar lägga sig ner, men kan inte hålla upp ögonen och ser helt groggy ut där hon sitter. Hon inser inte eller vill inte inse hur trött hon är. Nu sover hon.. Hoppas jag!

Både igår och idag har vi träffat lillkusin Viljar och Valgot bara växer. Han ser ut som en jätte i jämförelse. Det är klart att vi fattat att han växer då kläder blir för små, men nu har det verkligen blivit ett faktum att han blir större. Min lille skrutt!

Om precis en vecka är Astrids undersökning i Göteborg avklarad och jag längtar verkligen tills det är gjort och min lilla tjej är som vanligt igen! Skönt också att experterna då vet exakt hur det ser ut, inga bilder som skickats från Umeå eller stan utan deras egna bilder. Jag håller på att göra två tavlor som vi ska lämna på BIVA och avdelningen som ett litet tack för allt dom gjort för vår tjej. Det hänger många barn på väggen där och snart finns en bild på Astrid också.

Nu ska jag städa upp lite då båda mina guldklimpar sover i sina sängar.

Ha en fortsatt bra torsdag mina vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar