onsdag 3 april 2013

Bebis

God morgon!

Har legat i sängen nu i en timme och beundrat min fina lilla kille. Han har skrattat åt sin speldosa, fäktat och sparkat en massa. Han lyckas aldrig behålla täcket/filten på sig en hel natt. Han måste nog börja sova med sockar för fossingarna blir lite kall. Nu är det inte långt ifrån att han somnar om den lilla sötsaken.

Idag kommer kusin Viljar, moster Johanna, moster Terese och kanske mormor hit. Det blir trevligt!

Astrid verkar vara trött idag, kommer inte ihåg senast hon sov längre än till 6.30. Bara för att jag skriver kommer hon att vakna såklart! Så är det alltid..

I år är det 10 år sedan vi gick ut högstadiet och den 4 maj är det återträff. Hoppas att många har tänkt komma! Jag ser fram emot det mycket! Det enda jobbiga är att jag då kommer att lämna Valgot för första gången. Men det ska nog inte vara något problem..

Vad var det jag sa.. Nu ropade Astrid från hennes rum.

Ha en bra mitt i veckan dag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Jag ska åka upp till återträffen, så då ses vi på middagen :)

    SvaraRadera