måndag 15 april 2013

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Så vad har hänt?

Dennis var ju borta från torsdag-måndag förra veckan (kom hem för en vecka sedan) Det gick ganska bra utan honom förutom att Astrid kräktes två gånger och vi alla tre var allmänt kass i magen. Det är så typiskt att det ska hända när Dennis är borta.. Hon kräks ju aldrig annars och magsjuka var det inte då hon kunde äta på en gång.. Som tur var så kom min underbara lillasyster och hjälpte mig. Hon ställer då alltid upp ❤

Nu i helgen har vi varit i Grönfjäll med Dennis familj. Mycket trevligt, hade räknat med att det kunde bli lite tjafs eller sura miner, men det var inte alls något sådant och det är jag tacksam för. Helt enkelt en trevlig helg!

I veckan hoppas jag på något besked från Göteborg. Men jag tror inte att dom hör av sig riktigt än..

Nu håller ögonen på att falla igen, så det är väl dags att sova då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar