söndag 23 juni 2013

Astrid två år

Idag fyller min älsklingstjej två hela år. Vi har haft fullt upp med kalas hela dagen och vilka grejer hon har fått. Helt sjukt! Tack till alla som kom och gjorde dagen speciell! 

För två år sedan skulle jag försöka smälta att vi fått en dotter och samtidigt försöka sova efter ett dygn utan sömn (i princip) för efter vattnet gick där på natten så kunde jag inte somna.. Astrid låg nere på barn 4 medan jag och Dennis låg på BB. Jag tror att jag sov rätt bra den natten bara för att jag var så fruktansvärt trött. Den andra och tredje natten däremot var inte lika rofyllda. Allt blev så verkligt när hon kom ut och hjärtfelet gjorde mig mer orolig än jag någonsin kunde ana. Jag grät varje kväll i säkert 1-1,5 vecka bara för att jag var så rädd om henne. 

Det blev iofs samma sak med Valgot. Hormonerna ställer till det en del när man precis fått barn! 

Nåväl.. Astrid har haft en toppendag och nu är jag så sjukt trött att jag bara måste säga god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar