onsdag 19 juni 2013

Idag blev det verklighet

Idag kom kallelsen till Göteborg. Det var så skönt att jag redan innan visste vilket datum det var! Annars hade hjärtat hoppat ur kroppen när jag skulle öppna kuvertet. Nu är det alltså på riktigt igen.. Usch vad jag inte ser fram emot det här. Det ska bli fruktansvärt skönt när det är över och Astrid börjar må bra igen, men vägen dit kommer att vara tuff, prövande och ledsam! Snälla säg att dom får ordning på det här nu! Min älskade, fina, underbara, tjuriga dotter måste bli frisk! Så är det bara! 

På söndag fyller hon två år, galet! 

Idag har jag fått en crosstrainer av Dennis, så nu ska här tränas och brännas fett! Körde ett pass ikväll.. Skönt och så skönt att den är tyst så att man kan se tv samtidigt.. Lovely!

Näe nu ska den trötta mamman sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar