onsdag 12 juni 2013

Dennis födelsedag

Hej!

Nu var det ett tag sen igen..
Vi har fortfarande inte fått något datum för resa till Göteborg. Det tär på mig att inte veta och varje dag är jag nervös för att det stora kuvertet ska komma. Jag vill så gärna veta, men samtidigt inte.. Jag ringde idag, men fick inte veta något då det inte var telefontid. Jag tror inte att dom har satt upp henne på någon dag än.. Hoppas dom ringer upp i morgon och säger något..

Idag fyller Dennis 26. Det känns som en vanlig dag då vi inte har något kalas och Dennis är ute och jobbar. Han har blivit vuxen och vill helst inte fylla år längre.. Men vi ska fira honom lite när Astrid fyller år.. Om bara 1,5 vecka.. Det är galet att det snart gått två år sen världens bästa och starkaste tjej föddes. Varje dag förundras jag över henne. Hon är så fantastisk! 


1 kommentar:

  1. Hon är sannerligen fantastisk! Tänk att ni har två så underbara barn! Ge Dennis en grattiskram från mig och hoppas att ni får veta nåt om datumet snart. Kramar

    SvaraRadera