torsdag 3 maj 2012

Godkväll!

Astrid sitter och leker med en burk i sin gåstol och jag sitter här och är fruktansvärt trött!
Jag tror att det är stora vårtröttheten som kommit över mig. Hoppas det ger med sig snart!
Har suttit och nickat på jobbet hela dagen. Jag måste kanske inhandla lite vitaminer och sånt som gör mig piggare?! Någon som har tips?

Som jag skrev i morse så har det alltså blivit sämre med Astrids hjärta. Eller egentligen inte själva hjärtat, men aortan. Det verkar som att hjärtat växer men inte aortan, så det blir trängre och trängre.
Vår sjukt bra läkare Rein skyndade i alla fall på MR-undersökningen som sagt. Så nästa vecka får vi veta lite mer hur det verkligen ser ut med alla flöden. Vi sticker till Umeå på tisdag och kommer hem på onsdag tror jag. Vi skulle egentligen till ögonmottagningen på tisdag, men det är nu uppskjutet till veckan därpå. Mycket nu alltså! Det känns som vi har sprungit på sjukhuset var och varannan dag, men så länge det är för min dotters bästa så känns det bara bra att vara stammis på sjukhuset!

Ikväll har vi haft farbror Robin och kusin Vida på middag.
Det är så roligt att se Vida och Astrid tillsammans. Till hösten då Astrid förhoppningsvis kan gå så kommer dom nog ha väldigt roligt ihop!

Näe nu ska jag plocka undan lite innan jag ska mysa ner mig i soffan med min lilla älskling, den stora är ute och ränner..


2 kommentarer:

  1. Hon är såå söt!! Hoppas allt går bra i Umeå.

    SvaraRadera
  2. Tänker på er! Hoppas allt går bra!

    SvaraRadera