torsdag 3 maj 2012

Torsdag

Hej på er!

Vill gärna sätta rubriken till måndag av någon konstig anledning.
Torsdag är det ju faktiskt och snart helg igen. Ingen längtar mer än jag ;)

Lördagens bravader var trevliga. Vi åkte till Lögdeå och sen gick vi på stan hemma.
Kvällen avslutades med en utgång.

I måndags var vi ju på hjärtkontroll. Tur att vi ringde om en tid för det hade blivit lite trängre.
Så nu har vi fått en tid för MR-undersökning till veckan och sen får vi se om det bär av till Götet.
Jag hoppas vi får göra bort Göteborgsbesök innan sommaren, men vi får se hur det ser ut i Umeå först och främst. Jag känner mig rätt lugn just nu, men vet att det kommer bli jobbigt den dagen vi åker till Göteborg!

Näe nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer just nu.
Ska försöka uppdatera ikväll.. Lovar inget men ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar