fredag 25 maj 2012

I år igen

Jag måste tipsa om den absolut bästa spelningslistan för sommarkänslor.
Jag gjorde det ifjol och gör det igen.

Om man som jag älskar svensk sommar och svensk sommarmusik så kan man inte missa den..

Låtarna för mig tillbaka till mina somrar som barn och jag vill bara åka till stugan och njuta av varma sommardagar och kvällar. Jag älskar sommaren och ska verkligen ta vara på den som är på ingång just nu. Det blir första riktiga sommaren med Astrid och det ska bli en underbar sådan!

Vi börjar med att lyssna på Radions underhållningsorkester - den svenska sommaren

Lyssna och njut mina vänner!

1 kommentar:

  1. Hej Ida!
    Jenny heter jag och jag kommer från Sundsvall.
    Vi har en flicka som också föddes med hjärtfel i juni ifjol, och det var när jag googlade på hennes kirurg (som visade sig vara samma kirurg som ni haft)kom jag in på din blogg.
    Jag blev tagen av att läsa om Astrid, och likheterna med vår upplevelse.
    Det vore intressant och roligt att få kontakt med er, om du vill!

    Mvh
    Jenny (jersson@hotmail.com)

    SvaraRadera