tisdag 24 maj 2011

Äntligen ute

Nu ligger äntligen våran lägenhet/radhus ute på hemnet och hemverket.
Så snart, snart hoppas vi på att få sälja.
Vi tänkte ha en visning nästa vecka den 2 juni och hoppas på att många kan komma.
Jag blir rakt lite nervös..

Här kan ni se annonsen.. tycker faktiskt själv att det ser mycket trevligt ut!
Så tipsa gärna om ni vet någon som är intresserad!

Jag har tänkt på en sak.
Nu när jag skriver blogg så kan jag inte berätta något för någon.
Alla vet redan alla grejer jag har att säga.
Sen vet jag inte vem eller vilka som läser bloggen, så ibland tror jag att någon vet en sak som den inte alls har någon aning om. Klurigt det där.. därför skulle det vara väldigt bra om ni talar om för mig vad ni läst ;)
Näedå, men ni får ha överseende med att höra vissa saker flera gånger. Jag har ju liksom ingen aning om vilka som läser utöver er som ger er till känna lite nu och då (uppskattas) ;)

Nåväl.. Igår tapetserade vi klart i vardagsrummet på filla.
Det blir väldig ljust och fint!
Dennis kommer nog att fortsätta ikväll, men då är det golv som ligger på schemat.
Vårat mål var ju att flytta in sista helgen i maj, men vi skjuter nog på det en eller två helger.
Det är ju trevligt om det finns kvar möbler när vi har visning.
Den 12 juni då Dennis fyller år så är det tänkt att vi ska ha de flesta möblerna på plats och ha födelsedagsfika i fors. Det är mitt mål!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar