tisdag 10 maj 2011

Tisdag

I morse fick jag för mig att det var lördag.
Det är svårt att hålla reda på dagarna när man är ledig hela tiden.

Igår lagade Dennis äntligen våran tvättmaskin.
Vi har varit utan den i säkert två år.
När jag skulle tvätta en dag så gick inte trumman runt.
Vi trodde att det var en skruv som fastnat där inne.
Det Dennis fick ut var betydligt större än en skruv.
TVÅ skosulor.. inte konstigt att den stod still.. Och nu fattar jag verkligen att man kan tappa bort saker i en tvättmaskin.. Jag fick ju lov att lägga i en tvätt igår innan jag hoppade i sängen och nu hänger den ren och fräsch på altanen. Lovely!

Dennis har även hittat den perfekta spellistan för sommarkänslor.
Igår på lunchen kom han hem och vi satt på altanen i solen och åt sallad medan vi lyssnade på sommarvisor. (För er som också vill ha lite sommarkänslor, sök på "Svensk Sommar" på spotify!)
Snacka om livskvalité!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar