måndag 30 maj 2011

Jag har försökt hela dagen att lägga upp en liten filmsnutt.
Men det fungerar inte ett dugg.
Måste be min kära sambo om hjälp.

Annars så städar jag för fulla muggar inför visningen på torsdag.
Det ska bli så skönt när allt är klart och vi förhoppningsvis har några intresserade!

På onsdag är det dags för besök hos barnmorskan igen och idag är det två veckor tills vi åker till Umeå. Det har gått fort som vanligt och nu är det som ni säkert vet bara 6 veckor till bf.
I helgen har jag "fått" ett skötbord. Beställde med Åsa som varit på ikea. Så det blir nog jättebra!
Nu längtar jag tills vi fått ordning på barnrummet och kan sätta upp allt.
Vi ska ha ett pytterum för bebisen med spjälsäng, skötbord och ev några hyllor på väggarna. Där ska hon såklart inte bo förrän hon är större. Men vi ska göra i ordning det nu i alla fall.
Vi har som inte plats för skötbord på toan, så då får det vara i rummet i stället. Jag tror det blir kanon! Lite dumt utan vatten, men det är vägg i vägg med toan, så det ska nog gå bra ändå.
Det ska verkligen bli trevligt att fixa fint där. Synd att mobiler och sånt ska vara så dyrt, men vi får väl önska oss av släkt och vänner.

Näe nu måste jag sluta drömma mig bort och fortsätta med städning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar