måndag 9 maj 2011

Helgen

Helgen startade med barnpassning.
Vida kom hit vid 7. Sanna var i Östersund och Robin jobbade.
Vi hade det mysigt! Sen kom Rebecca och Victor och hjälpte mig.
Det var bra, för jag hade inte packat och gjort mig i ordning för resan till Skellefteå.
Det gick i alla fall väldigt bra, Vida var så snäll så!

Klockan 15 på fredagen hade vi bestämt att jag skulle åka mot Umeå för att plocka upp Sofia på flygplatsen och sen åka vidare mot Malin för att sen åka till Skellefteå.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt.
Dennis lämnade in bilen för däckbyte, men dom ringde aldrig när bilen var klar.
Så jag kom inte iväg förrän 17.30.
Jag blev lite frustrerad kan man säga. Fick till och med lov att grina en skvätt.
Det är jobbigt när man bestämt en sak och sen blir det inte så.
Vi lyckades i alla fall komma fram till Skellefteå 20.30.

På lördagen gick vi på stan och sen gjorde vi smycken, åt en gudomlig middag och sen åkte jag hem. Landade i fors 00.30. Det gick bra att köra..

Igår var jag på kalas hos Klara. Åt alldeles för mycket smörgåstårta och kakor, så jag somnade när jag kom tillbaka till fors igen.

Idag ska jag hjälpa Rebecca med sminkning och ev hår. Hon ska ta kort med sin balklänning hos en fotograf.
Först och främst ska jag städa upp lite här hemma.

På torsdag kommer Maria från Karlstad och Fredrik kommer från Umeå, så då blir vi hela familjen samlade. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar