fredag 27 maj 2011

Större och större dag för dag

v 33+3

Jag växer och växer och inte kan jag matcha "bh" med trosor, men det gör väl inget? ;)
Älskar förresten den fina spetstoppen (bhn?) som jag köpte på Gina tricot för någon månad sen.
Väldigt fin och enkel!

Jag önskar verkligen att jag visste hur jag ska få över filmer från telefonen till datorn.
Har lyckats fånga en del gymnastiska (?) övningar från lillan.
Jag tror att mitt mission blir att försöka fånga dessa stunder med den riktiga kameran i stället.
Det vore ju kanske kul för er som inte får vara med och se IRL att åtminstone få se lite action i form av film. Vad internationell jag blivit.. haha.. mission, IRL och action.. Inte illa..

Idag ska jag nog börja ta tag i städning. Om mindre än en vecka ska vi ha visning här och då gäller det att det är snyggt och prydligt! Funderar på att ställa en kartong i varje rum och försöka få ner onödiga grejer samtidigt som jag städar. Vi får se hur jag lägger upp planen.
Om det är någon som känner sig rastlös och manad att komma och hjälpa en tjock kvinna så är det välkommet ;)


4 kommentarer:

  1. weeei, nu är du stor alltså! Det går väl typ inte att bli större!? :p
    Jag hade gärna kommit och hjälpt dig tjocka kvinna!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Näe jag tror nog att det är sprickvarning snart.. men jag lär bli större :P

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också bhn! Får ta och köpa en själv tror jag. Tänk, snart är jag på väg hem och den nedräkningen betyder även att ett nytt litet liv är på väg! Jag håller tummarna för att du får till det där med videon. Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Ja när kommer du hem igen? Tiden har gått rackarns fort alltså! Helt galet! :)

    SvaraRadera