måndag 10 december 2012

En månad

Idag är det en månad kvar till bf, men jag undrar när han egentligen kommer. Upplevde aldrig att jag var såhär med Astrid. Fast det handlar ju som sagt om olika år den här gången. Med Astrid hade vi ett slutdatum då jag skulle bli igångsatt om hon inte hade kommit. Nu hade vi ju turen att hon bestämde själv när hon skulle titta ut. Nu är det minst sagt spännande! 😉 (och till er alla som tror att jag kan bestämma eller hålla igen till januari. Jag kan inte bestämma det själv, ge mig helst ingen prestationsångest)

Igår tog vi en trip till Bredbyn för att hämta byrån jag pratade om. Kom fram till att den får bli vit till våren då det är varmare ute och jag förhoppningsvis inte är lika otymplig. Känns bökigt att dra igång slipning och målning här inne nu. Veckans projekt blir att ställa den på plats, samt flytta skötbordet.

Jag har ganska många veckans projekt när jag tänker efter. Vi får se hur många jag klarar av och orkar med.

Nä jag kanske ska passa på att sova lite till medan Astrid sover. (nu kommer hon vakna)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar