tisdag 25 december 2012

God Jul!

Bebis fortfarande i magen :)

Igår var det alltså julafton och jag tror att Astrid hade en bra sådan. Hur mycket paket som helst fick hon. Dockvagn, docka, stor nalle, släp till bilen, lego m.m m.m.. Det ska bli kul att se när hon leker med det!

Hon var dock livrädd för tomten och vågade knappt kolla på honom. Hon satt som fastklistrad på mig. Sneglade lite, lite när ett paket kom till henne. Ni ska få se på bild sen när kameran är tömd och jag sitter vid datorn.

Vi hade en bra julafton och i morgon blir det en liten till med mina syskon och syskonbarn.

Förresten så fullkomligt älskar Astrid sin bebiskusin Polly. Det ska bli kul att se hur hon reagerar på lillebror!

Idag ska jag träffa två fina vänner!
Men först ska jag nog ta mig en tupplur till. Med tanke på gårdagen tror jag att Astrid tar sovmorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar