söndag 23 december 2012

Julbestyr

Jag borde egentligen ha allt städat och klart här hemma nu, men så är inte fallet. Orkar inte lika mycket som jag skulle vilja. Idag har jag i alla fall inhandlat julklappar. Jag tror att jag är klar.. Måste bara köpa något mer till Klara. Julklappsleken är också köpt till. Skönt!

I morgon ska det sista städas och julgranen pyntas. Sen blir det dopp i gryta och majskolvar hos mamma och pappa. Mysigt, mysigt! Kanske att vi spelar bingo lotto också.. Ser fram emot julafton och framförallt julaftonsmorgon. Så mysigt!

Bebisen är än så länge kvar i magen och jag kan verkligen inte förstå att det snart är dags. Galet!

Vi är fortfarande förkylda här hemma, men på bättringsvägen i alla fall. Astrid har inte alls varit lika hängig idag. Hoppas hon piggar på sig ordentligt till julafton!

Nu ska här sovas, måste komma upp i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar