fredag 14 december 2012

Fortfarande gravid :)

Ingen pojk har kommit än och tur är väl det. Jag blev lite nervös natten till Lucia då jag vaknade med en enorm smärta i magen. Ringde förlossningen om råd och hon sa att jag skulle ta en Alvedon och återkomma om det inte blev bättre inom en timme. Jag somnade.. Skönt!
Vi fortsätter alltså vänta med spänning.

Igår var vi ett gäng som bakade julgodis här hemma. Riktigt trevligt! Sen kom Sanna med både mat och elektriker så vi blev mätta och fick golvvärme i hallen. Underbart!

Idag har jag inte något alls planerat förutom ev besök av Sofis. Det dagliga plocket blir det väl som vanligt. Måste träna Astrids nacke, då vi fått ett träningsprogram från sjukgymnasten. Vi håller på att försöka få bort det sneda i hennes nacke som jag pratat om förut. Det verkar vara en muskel som är lite kort om jag fattat rätt. Vi måste också kolla på symbolerna inför besöket på ögonmottagningen. Det är mycket bestyr med vår goding. Nästa vecka har vi tre besök till sjukvården. Tisdag - sjukgymnast, onsdag -ögon, torsdag - BVC och jag ska till bm på torsdag också. Sen får vi lite jullov ;)

Försöker uppdatera lite oftare nu, fråga gärna om ni vill veta något.. Har liksom tappat bort mig och vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar