fredag 8 juli 2011

God kväll!

Nu har våran tredje fredag här i umeå nästan avklarats, vad fort tiden går!
Lillan mår ganska bra.. inte sämre i alla fall.. Hon får lite mer medicin och mår väl därför lite bättre.
Göteborgsresan närmar sig med stormsteg och vi längtar tills det är över!

Idag har vi haft en lugn dag, som vanligt..
Vi tog en promenad på sjukhusområdet och det är verkligen hur varmt som helst ute.
Jag har liksom inte fattat att det är sommar än. Det känns som att vi missar hela sommaren.
Hoppas att vi får lika bra väder i Augusti då vi förhoppningsvis också kan njuta.

Det kan nog dröja lite innan jag skriver igen..
Har ingen direkt lust att blogga.. så vi får se hur det blir..




2 kommentarer:

  1. Snart får ni komma hem, förstår att ni längtar! Ja, jag ringde tidigare i veckan, ville bara prata och höra hur du har det. Förstår att ni har det fullt upp, men hör av dig bara när du känner att du orkar. Imorgon åker jag upp till Övik och stannar i två veckor. Önskar att vi hinner ses då, men annars får jag se till att komma upp igen i höst för att titta på lillan. Puss o kram!!

    SvaraRadera
  2. Ååå vad härligt med nya foton på lillan. Så himla fin! <3 Tänker på er väldigt ofta. Sköt om er. Många kramar från Ås.

    SvaraRadera