torsdag 14 juli 2011

Sitter med lillan i famnen och surfar runt.
Idag är det tre veckor sen hon föddes. Galet vad tiden går..

Här i Göteborg har jag verkligen fått en svacka.
Inget var som vi hade föreställt oss och vi kommer nog att få stanna längre än vi trott.
Sommaren bara rinner iväg och vi sitter inne på en sjukhussal hela dagarna.
I morgon blir det operation för prinssessan, hela dagen kommer det att ta.
Det kan bli sent innan vi får träffa henne igen.
Men huvudsaken det går bra får det ta hur lång tid som helst.
Det är svårt att hålla tillbaka tårarna..
Man känner sig verkligen maktlös!

Våran efterlängtade, älskade lilla tjej.

Tack till er alla som tänker på oss, ber för oss och håller tummarna för oss.
Det betyder mycket och även om jag inte svarar på alla sms så är jag oerhört tacksam!
VI är oerhört tacksamma!

Som jag sagt förut så har vi verkligen lärt oss att man inte ska ta något för givet.
Och man ska uppskatta det man får.

Under dessa dagar i Göteborg har jag längtat efter en massa grejer som man inte kan göra här.

Sitta i soffan i fors och titta på när svärföräldrarna snarkar.
Klippa gräset med en trimmer en solig dag i stugan.
Ta en promenad med Tyra.
Grilla med Sanna, Robin och alla som hör till.
Sitta ute i hammocken hos mamma och pappa.
Sova i min egen säng
Ligga i solen och steka.

Jag ska ta tillvara och njuta varje sekund när vi kommit hem igen.

Håll nu tummar och tår för oss i morgon..
Lillan måste få ett helt hjärta

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas allt går bra imorgon! Håller tummarna här borta! Synd att jag inte är i hemma i gbg då hade jag ju kunnat titta förbi. kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna så hårt för er mina vänner. Du behöver inte svara på sms eller något alls, jag vill bara att ni ska veta hur mycket jag hoppas och önskar att allt går väl. Min magkänsla säger att det kommer gå hur bra som helst. KRAM till er alla tre.

    SvaraRadera