torsdag 28 juli 2011

Hemma

Ja, det är sant.. Vi är hemma igen.
Det känns väldigt konstigt måste jag säga.
Just i denna stund ligger vi hela familjen i dubbelsängen. Utom Tyra..
Dennis och Astrid ligger och snarkar ikapp tätt ihop.

Vi sa inget till någon att vi skulle få komma hem, utan överraskade allihopa.
Det gick dock inte riktigt som planerat då mamma och pappa var i stugan och Sigrid borta på middag. Men det var kul att se minerna på dom vi träffade!

Vi har vetat sen i fredags att vi skulle få åka hem måndag eller tisdag.
Det har gått så fantastiskt bra för vår starka lilla tjej!
t.o.m. Läkarna tyckte att hon återhämtade sig väldigt snabbt efter den stora operationen.
Dom ville inte riktigt skicka hem oss fast det inte fanns någon anledning att stanna.
Nu ska vi på kontroller ganska tätt. Och förhoppningsvis ska allt gå bra i framtiden!

Mina vänner, förlåt att jag inte hör av mig.
Vi ska försöka landa här hemma lite innan ni får komma på besök.
Hoppas ni förstår..

Tack så mycket för allt stöd under den här tiden!
Tillsammans med er har vi klarat den här "krisen". Nu får vi ta ett steg i taget och hoppas att lilltjejen ska få slippa fler operationer!

Puss

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att vara hemma igen! Grattis till er och lilla Astrid för att ni klarat allt så bra. Kram, Katarina

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra :) Ta hand om er så kommer jag och hälsar på om några veckor. kram

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt att höra Ida! Tycker ni varit så enormt duktiga med allt ni gått igenom.. Hoppas nu ni får en härlig sommar hemma och att alla får må bra! Kram

    SvaraRadera