onsdag 20 juli 2011

Onsdag?

En vecka i Göteborg har passerat.
Igår överraskades vi av Astrid :)
När vi kom upp till hennes sal såg jag genom fönstret en napp som åkte upp och ner.
Sen operationen har hon inte lyckats hålla kvar nappen i munnen. Jag gick fram för att kolla om det stämde att nappen var i och då möts jag av den finaste blicken.
Ögonen var helt öppna och hon låg där och kikade och sög på sin napp.
Underbar syn!
Hon har numera ingen snabel heller, respiratorn är borta och hon andas själv.
Lilla gumman är så duktig och stark! Förhoppningsvis får jag snart amma henne igen.

Jag och Dennis passade på att ta spårvagnen till stan igår när det var vila på salen.
Vi köpte mest saker till Astrid :) vi framkallade lite kort på henne också.
Det var kul att få se lite av staden. Det är sjukt stort och sjukt mycket folk.
Lite beror väl på gothia.

Idag kanske det också blir en sväng, men vi får se..
Nu ska vi äte frukost och göra oss i ordning innan vi går ner till våran älskling!

3 kommentarer:

  1. Underbart att höra!! Jag tänker på er varje dag. Snart får ni komma hem. Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att hon återhämtar sig så fort :) Längtar ju bara mer och mer efter er för varje dag som går. Pussar!

    SvaraRadera
  3. Verkligen härliga nyheter! kram kram på er tre!

    SvaraRadera