fredag 1 juli 2011

Ipad

Idag skulle jag och Dennis köpa en iPad, men det var slutsålt i hela Sverige.
Som tur var så kom Fredrik och Maria idag och lånade ut en åt oss. Så nu kan vi surfa lite bättre och jag kan lättare skriva i bloggen.

Vi har sen i söndags fått ta lillan till rummet på dagarna, men det har bara blivit vid tre tillfällen. Personalen på hennes sal undrade till slut om det var ändrat så att vi inte fick gå ut. Men icke.. Så idag tog vi oss i kragen och hade henne på rummet mellan 14 och 22. Det känns lite mer personligt att ha henne där. Så det blir nog lite oftare nu.

Idag har vi även fått en tid för operation, lite senare än vi hade hoppats.
Den 12 juli åker vi till Göteborg och hon opereras den 14. skönt ändå att ha en tid att ställa in sig på. Nu hoppas vi bara att hon ska må bra tills dess!

Jag kan inte sluta förundras över att hon är så underbart fin!
Lilla gumman, mamma och pappa älskar dig så!

2 kommentarer:

  1. Kul att få läsa lite uppdateringar om hur det går och skönt att höra ni mår bra. Längtar så efter att få träffa er! Imorgon sätter jag mig på flyget tillbaka mot Sverige! :) Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ni är starka Ida, ni klarar det här!!! Vilken underbart vacker dotter ni har, förstår att ni kommer göra allt ni kan för att hon ska må bra. Jag håller mina tummar för er alla:) Kram

    SvaraRadera