söndag 10 juli 2011

Nedräkning

Nu är det bara två dagar kvar innan vi åker söderut.
Hoppas, hoppas, hoppas att allt ska gå så smidigt som möjligt.
Som jag sagt så många gånger förr så ska det bli såååååå skönt när allt är över.

Dennis ligger och sover med lillan tätt intill.
Mina älsklingar ser ut att ha det så mysigt!

Vi har henne på rummet hela dagarna nu.
Hon har i princip blivit utslängd från sin sal.
Det är lite kaos som det verkar. Många barn och lite vårdplatser.
I natt och förra natten fick hon dela plats med en annan liten flicka.
Två har dessutom fått ha sina barn på rummet under natten.
Så egentligen kan man säga att vi har 7 barn på salen som rymmer 4.
Men, men.. huvudsaken att dom tar hand om alla barn.

Nu ska jag göra mig i ordning för dagen.

Förresten så tog det inte så lång tid innan jag uppdaterade igen.
Funderar faktiskt på att lägga ner bloggen helt och hållet.. Men jag förstår att det är många som är nyfikna på hur det går för lillan.

Hon mår i alla fall relativt bra. Medicindosen är ökad och hon ligger stabilt med sina värden.

Här kommer lite fler bilder på vår lilla skatt!




1 kommentar:

  1. Först såg jag bilden på Dennis och lillan och utbrast ett "åh", sen såg jag bilden på dig och lillan och utbrast ett "Åååhhh!!". Så fint!!!
    Förstår att blogga inte känns så viktigt just nu. För varje dag som går kommer ni en dag närmare att få komma hem och då är jag här och väntar på att få träffa er! Puss och lycka till med operationen om vi inte hörs nåt innan dess.

    SvaraRadera