fredag 4 november 2011

Dagens outfit

Kortärmad blus och jeanstights Cubus, haha :)

Skruttan var så söt i sina kläder att jag måste visa er ;)

Jag fick några frågor angående tomten.
Det är en tomt eller egentligen ett fritidshus som vi har köpt i fors.
Om man kör åt vänster när man kommer in i byn, så kommer man så småningom dit.
Kanske inte något drömläge, men jag tycker att det är mysigt där och det kan nog bli riktigt bra!
Vi får se vad som händer på tomten, men tanken är väl att det ska bli ett hus där i framtiden.
Vi känner inte att vi har någon brådska, så det får nog stå som det är ett tag.


En skymt av stugan




Lite svårt att se något, men på ett ungefär..
Den är 3,2 ha med lite skog och lite åkermark.







2 kommentarer:

  1. Men sötfian då!
    Ooo, värsta tomten. Härligt!

    SvaraRadera
  2. Vad fin hon är, värsta modellen i modekläder redan :)

    Jag fattade först ingenting när jag läste om tomten, jag är så inne på julen nu så jag tänkte på julklappar... :) Det ser ut att bli jättefint på er tomt!

    SvaraRadera