tisdag 22 november 2011

God kväll!

Kom hem från Annika och desperate kväll för en stund sen.
Har hunnit hänga en tvätt och ska snart hoppa i säng.

Igår när Dennis kom hem efter jobbet berättade han en jobbig grej som hänt hos dom han jobbar hos.
De ska ha barn i mars och hade varit hos barnmorskan igår.
De hade fått lyssna på hjärtat och hörde då att det var något som inte lät riktigt rätt.
Jag vet inte alls vad det var för fel, men hur som helst blev dom skickade till sjukhuset direkt.
Det var inget fel på anatomin på hjärtat, som för Astrid.
De skulle i alla fall skickas till Umeå redan i veckan för att låta dom som kan sin sak kolla.
Tjejen hade varit helt förstörd när hon kom hem och jag kan inte låta bli att tänka tillbaka på när vi fick Astrids besked. Hela världen stannade liksom upp. Vi hade ju ingen tanke på att det skulle vara något fel och innan vi fick veta något mer snurrade tankarna runt, runt i huvudet.
Jag förstår verkligen deras känsla igår och tycker så synd om dom.
Hoppas, hoppas, hoppas att de fick höra något lättande idag på kontrollen!
Önskar inte att någon ska få vara med om samma sak som vi varit med om.
Jag hoppas och tror att det kanske hjälper lite för dom att fått höra om Astrid som det gått så bra för.
Som tur är så verkar den lilla bebisens hjärta se helt normalt ut i alla fall.
Kan inte låta bli att ägna dom en massa tankar, vill bara åka och krama om dom och säga att det kommer gå bra. Läkarna är så fruktansvärt duktiga! Och förhoppningsvis är det något som växer bort!

Min älskling efter matning i umeå.
Jag älskade att hålla henne sådär efter amningen.
Hon var så fruktansvärt söt med mat runt hela munnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar