måndag 28 november 2011

God kväll!

Ny vecka, nya färdigheter och snart är det jul..

Det känns verkligen som att Astrid lär sig något nytt för varje dag och växer så det knakar!
Nu sitter hon i sin barnstol vid bordet och suger på sina leksaker medan vi äter t ex.
Alldeles nyss satt hon i gungan, kunde inte hålla upp huvudet själv och halvsov.

Helgen gick alldeles för fort. Astrid har sovit borta för första gången.
Hos Sanna och Robin.. Det gick hur bra som helst.. Hon visade sig från sin bästa sida och sov hela natten.
Så det känns ju bra att veta att det funkar!

Denna helg var även en oturshelg. Dennis halkade och slog sig i hallen när han skulle busa med Astrid.
Jag trampade snett och stukade foten och jag skar mig djupt i handen när jag skulle ta ur kärnan ur en avokado.

Nåväl.. Vi har så smått börjat få lite julstämning här hemma, hade hoppats på att få ännu mer ikväll, men Dennis åkte till Robin och hjälpte han i stället.. Suck!

Näe, nu ska jag hoppa i säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar