måndag 7 november 2011

Tråkig måndag

Idag har jag en tråkig måndag.. Är trött och slö och känner mig allmänt ofräsch!
Jag skulle behöva duscha och få lite frisk luft.. men.. jag orkar varken hoppa in i duschen eller gå ut.
Vi får se om jag gör det senare..

Astrid var inte så nöjd inatt.. vaknade vid 3 och halvsov fram till 6.. Jag kunde inte riktigt sova så bra när hon låg och vred på sig och lät hela tiden.. Hon var aldrig ledsen utan bara knorrade lite och rörde sig mycket.. Hon kunde helt enkelt inte riktigt slappna av.
Efter 7 somnade hon om och sov till 10.30.. jag halvsov också.. Men det känns inte som att jag fått sova riktigt. Nu ligger hon ute i vagnen och sussar..

Jag ska försöka ta tag i att göra storkok så att dennis har lite matlådor att ta med sig till jobbet.
Vi har inte jättemycket hemma att "arbeta" med, men jag tar väl vad som finns och kokar ihop något förhoppningsvis ätbart.

Dennis skulle hjälpa en vän med någon vägg ikväll, så vi får se hur länge han bli borta. Jag vill gärna att han ska komma hem nu på en gång!

Jag eller vi båda måste bli bättre på att ta kort på våran söting, hon växer ju så det knakar!
Tur att vi har mycket bilder från sjukhustiden! Men vi måste som sagt bli bättre på att knäppa bilder på henne!

Nu ska jag sätta på mig sockar och börja med matlagning.

Första gången jag håller min bebis på riktigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar