fredag 17 maj 2013

God morgon!

Skulle egentligen varit ute på en promenad nu, men lillen sover så gott i sin säng och Dennis har såklart åkt till jobbet.. 

Är sjukt trött så passar på att vila lite. Igår kom Terese och vi hade lite mys framför Eurovision. Alltid trevligt! 

Fiskgrytan som jag gjorde igår var ingen hit. Astrid fick nästan rysningar, men så illa var det egentligen inte, men jag tror jag satsar på en annan nästa gång ;)

Idag ska jag på VC och sen ta hem Astrid. Jag undrar om det ska få bli grill ikväll i det fina vädret! 

Igår vände sig förresten lilleman helt från rygg till mage och han ålade lite. Dessutom fällde han sin första tår. Kanske inget att hurra för, men det var lite komiskt då han som ler och är glad mot alla blev jätterädd för Dennis faster. Vet inte alls var det kom ifrån, men han skrek rätt ut. Konstigt! 

Kan inte sluta grubbla på när vi ska få veta något från Gbg. Nu är det faktiskt snart två månader sen vi var där och hjärtat är inte kollat sen dess. Blir lite orolig att vi ska bli bortglömda igen, men dom skickade papper hit till ö-vik den 29 april så dom borde ha lite koll då det inte är jättelängesen. Det är så frustrerande att inte veta något. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar