fredag 3 maj 2013

Många inlägg

Jag har börjat med inlägg flera gånger, men det har alltid kommit något i vägen så att jag inte kunnat avsluta.

För tillfället sitter vi och kollar på aristocats. Valgot sover.. Jag borde egentligen ta tag i hemmet, men jag blev så slö! Har sovit ganska dåligt inatt.

Idag borde jag ringa till Barnmottagningen och höra om dom fått något svar från Göteborg och om vi ska komma och kolla hennes hjärta i stan någonting..

I morgon kommer Anna-Clara hit innan återträffen för att få träffa Valgot för första gången. Spännande! :) det känns konstigt att hon inte har träffat honom och att han snart är fyra månader, men hon bor ju i Sthlm så det är ju inte så konstigt.

Idag ska här städas och ikväll åker vi till Kroksta och hänger där medan pappan i huset är på middag med några från jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar