fredag 24 maj 2013

Mes?

Jag funderar på om jag blivit lite av en mes sedan Astrid och Valgot kommit till världen. T ex så har jag och Dennis pratat om en roadtrip någon sommar, men nu tycker jag att det känns jättejobbigt att åka bil långt med barnen. Vill helst inte ens åka till Umeå ;) Jag tycker det är jobbigt när Dennis åker iväg på resor om det skulle hända något. 

Jag har alltid velat åka till Thailand, men nu vill jag allt annat än att åka iväg så långt. Jag känner mig tryggast i hemmets lugna vrå ;)

Nåväl.. Älskar mina barn så fruktansvärt mycket och ska göra allt jag kan för att dom alltid ska ha det så bra som möjligt! 

Ser verkligen inte fram emot Göteborg!!

Jaja.. Ikväll har jag stekt pannkakor och förberett lite inför picknick och grill i morgon. Måste komma ihåg att ta med kameran för att knäppa lite kort. Innan vi åker så ska jag hjälpa Sanna med hennes hår. Hon och Robin ska på bröllop i morgon. 

Bäst jag försöker sova då jag ska kliva upp tidigt och ta en promenad och göra klart det sista för picknicken innan Sanna kommer klockan nio.

Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar