måndag 27 maj 2013

Nervöst

Idag när jag vaknade kände jag mig helt deppig och stressad över att inte veta något gällande Astrid. Tänkte ringa både sjukhuset i stan och Göteborg, men hade ingen mottagning. Skickade då mail till båda och fick till svar av ö-vik att ett brev skickats idag, så i morgon borde vi få veta något. Jag vet dock inte om det vara är en kallelse för kontroll här i stan eller mer besked. Jag skulle tro att det bara är kallelse för en vanlig hjärtkontroll. Vi får se helt enkelt. Är sjukt nervös just nu! Har en nervösklump i magen. 
Men det är bara att vänta och se vad det brevet innehåller till att börja med. 

I morgon har vi sista babymassagen för Valgot och efter det ska jag luncha med Linn min jobbarkompis. Det blir trevligt! 

Igår på morsdag fick jag en torkvinda av min kära familj. Jag hoppas jag ska få inviga den snarast och att den ska torka mycket kläder i sommar! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar