torsdag 23 maj 2013

Hej!

Sitter i soffan med en sovande kille. Borde egentligen lägga ner honom i sängen, men det är ju så mysigt! Måste städa hela hemmet, men det får vänta till i morgon. Astrid är hos dagmamman, så då ska jag passa på medan Valgot sover. 
Tänkte skynda mig ner till affären så fort som möjligt och handla i morgon också. 

Hoppas det blir fint väder i helgen för på lördag ska vi åka och kolla på kosläpp. Tror verkligen att Astrid kommer uppskatta det. Det blir även picknick där och sen på kvällen blir det grill hos Mia och Magnus. Det ser vi fram emot! Solen håll dig framme snälla du!

Astrid den sötungen har börjat lägga huvudet på sned och säga "snälla mamma" med en bedjande blick. Oftast är det inget hon vill utan säger det bara. Ikväll när hon skulle sova så sa hon "hejdå mamma änkling" (hejdå mamma älskling) hon är ju underbar! 

Nu är Valgot på bättringsvägen från förkylningen, bara lite hosta och snor. Han har varit lite dryg de senaste nätterna och vaknat varannan timme för att äta. Han som vanligtvis sover 3-4 timmar åt gången. Jag är alltså inte så utvilad. 

Jag är sjukt sugen på sommar nu! Det ska bli så skönt när Dennis är hemma med oss och vi får ha mysiga kvällar tillsammans. Han kommer jobba med tomten mestadels men nåt måste jag ju få träffa honom. 

Näe nu ska jag lägga ifrån mig grabben..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar