söndag 6 mars 2011

Dagen efter kvällen före..

Jag känner mig på riktigt som att det var fest igår.
Är torr i munnen, trött och har som en mössa som tynger huvudet.
Vi spelade dock bara poker hos "grannarna" (Sanna och Robins) och kom hem klockan 4 ungefär.
Jag som hade lovat mig själv att inte vara uppe så länge.
Men, men..

Nu på morgonen har lillan sparkat och haft sig mer än vanligt.
Så mycket att det t o m synts på magen. Det är häftigt :)
När magen blir lite större och gumman, då ska jag filma så ska ni få se hur det rör sig! :)

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen..
Det ska bli så spännande att se hur hon ser ut och är.
Får ett leende på läpparna när jag tänker på det.
Våren närmar sig med stormsteg och vips så kommer hon ligga i min famn.
Underbar tanke!

Här kommer lite bilder från förra helgen då vi var ute på utflykt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar