lördag 5 mars 2011

Lördag



Denna bild är tagen i tisdags (v 21)

Idag är det lördag, veronica maggio spelas i högtalarna och vi har en allmänt trevlig dag.
Vi startade med att åka och handla lite grejer vi behöver.. Sen har vi faktiskt inte gjort något mer när jag tänker efter. Vi somnade i 2 timmar, så vi har nyss vaknat :)

Nu ska vi försöka göra något vettigt resten av dagen.. Jag ska ta mig iväg till affären och köpa grejer till att äta hamburgare och Dennis ska nog ner i källaren och dona lite.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, om vi är hemma och myser eller åker iväg till Fors och myser med Dennis föräldrar.. Det får vi se.. Vi kanske ska åka förbi och kolla på Sofia och Daniels lilla hus som Daniel köpt, men vi får se om det blir idag eller en annan dag.

Den 6 april ska vi tillbaka till Umeå på ultraljud för att se så att det inte är något annat fel på lillan än hålet mellan kamrarna. Det tror jag inte att det är med tanke på det vi sett tidigare, men det är bättre att kolla en gång för mycket.. Då har hon växt på sig lite så man ser lättare.

Nu sticker jag iväg till affären.. Ha en bra kväll så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar