söndag 20 mars 2011

Helgen


I helgen har jag inte haft en lugn stund.
Fredag innebar jobb på bion med en massa strul och arga kunder.
Lördag = Möhippa för Sanna, klev upp 6.30 och kom i säng 03.30.
Idag har vi varit ute på en promenad i det vackra vädret i 2 timmar, jobbat och städat.

Ska visa bilder och skriva mer om möhippan vid ett senare tillfälle.
Ni får nöja er med en bild på magen så länge..




Förresten så var jag ut för första gången sen jag fick reda på graviditeten, det kändes väldigt fel.
Fick för mig att alla kollade konstigt på mig hela tiden, men det var nog inte så.
Hade faktiskt väldig kul! Fick vara ute med kära Rebecca för första gången också, det var definitivt inte sista kan jag lova!

2 kommentarer:

  1. Absolut inte sista gången!! När lilltjejen är ute och mamman är mogen, då jäklar :)

    SvaraRadera