söndag 27 mars 2011

Tråkiga, tråkiga söndag

Jag hade såklart hoppats på att Dennis skulle komma hem vid 8.
Nu verkar det inte som att han dyker upp förrän närmare 10..
Tråkigt, tråkigt..

Idag har jag verkligen inte jobbat i många knop.
Det enda vettiga jag gjort är att måla hyllorna i källartrappan.
Har inte ens ätit mat idag.. Egentligen skulle jag behövt handla lite frukost till i morgon.
Men jag är utan bil, då dennis buss står i bergom..
Vi får klara oss på det lilla vi har hemma.

Näe jag kanske ska ta och hoppa in i duschen.
Både jag och Tyra skulle behöva snyggas till, men jag får så ont i ryggen av att duscha vovven..

Vill ni veta en lite mindre trevlig sak..
Jag varnar känsliga läsare..
Mina bröst läcker mjölk.. det är för övrigt normalt.. så ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar